W jakich branżach sprawdzi się aromamarketing

W jakich branżach sprawdzi się aromamarketing

Niezależnie od branży korzyści płynące z aromatyzacji doceni każdy właściciel i każdy klient.Zapachy nie tylko wzmocnią pozytywne odczucia względem marki, ale też pozytywnie wpłyną na wyniki osiągane w pracy.

Banki

Zapachy pomagają stworzyć lepsze relacje z klientami, wzbudzają zaufanie i uwagę kontrahentów. Aromatyzacja podświadomie działa na klientów poprzez stwarzanie przyjemnej atmosfery w placówkach banku. Przestrzeń, w której klient czuje się komfortowo i ma z nią pozytywne skojarzenia, może być kluczowa dla instytucji finansowych. Rozpylanie zapachów w powietrzu sprawia, że klientom szybciej mija czas na załatwianiu spraw finansowych.

Salony samochodowe

Aromatyzacja tworzy w salonie samochodowym przyjemny i luksusowy klimat. Wywołuje skojarzenia z prestiżem. Klienci przebywający w salonach, w których rozpyla się zapachy, są skłonni poświęcić więcej czasu na zapoznanie się z produktem.

Siłownie i fitness

Siłownie to nie tylko miejsce, gdzie zrzuca się kilogramy. Dziś przychodzi się do siłowni po to, by się zrelaksować. Zapachy w klubach fitness dają poczucie wyciszenia i odświeżenia. Zapachy, które unoszą się w szatni i w salach do ćwiczeń, bardziej motywują do treningu.

Napisz komentarz