Co łączy marketing zapachowy i statki wycieczkowe

Co łączy marketing zapachowy i statki wycieczkowe
Aromatyzowanie jest wręcz stworzone dla przemysłu transportowego. Jest idealne w takich miejscach, jak statki wycieczkowe, pociągi i inne środki transportu publicznego. Zapach dodaje tym miejscom luksusowego charakteru i pomaga zrelaksować się pasażerom. Wiele wiodących firm wycieczkowych specjalizujących się w dalekomorskich rejsach korzysta z możliwości, jakie daje aromamarketing. Dlaczego aromatyzowanie jest doskonałe dla branży transportowej i turystycznej? Aromatyzowanie w przemyśle transportowym miało swój początek już w 1959 roku. Wówczas paryskie metro rozprowadzało w pociągach zapach goździka. Wszystko po to, by zwiększyć wygodę i komfort podróżnych. Współcześnie aromamarketing jest obecny niemal w każdej dziedzinie biznesu. Bez względu na to, czy celem jest wytworzenie lojalności klienta, zwiększenie rozpoznawalności marki, stworzenie relaksującej atmosfery dla zestresowanych pasażerów, czy też promocja czystej i higienicznej przestrzeni dla podróżujących. Branże turystyczna i transportowa dzięki specjalnie skomponowanym zapachom dostarczają swoim klientom przeżyć jedynych w swoim rodzaju. Zapach może być obecny na stacjach metra, na statkach wycieczkowych, w lotniskowych poczekalniach i w samych kabinach samolotów.

Napisz komentarz