Jak marketing zapachowy przysługuje się branży transportowej

Jak marketing zapachowy przysługuje się branży transportowej
Marketing zapachowy w branży transportowej nabiera na znaczeniu. Pachnące lotniska i wnętrza samolotów, eleganckie zapachy na statkach wycieczkowych, przyjemne aromaty unoszące się na stacjach metra i kolejowych. Dlaczego to się opłaca? Dlaczego zapach jest tak potężny? Zmysł węchu jest najsilniejszym ze wszystkich ludzkich zmysłów. Zapachy wywołują wspomnienia, które trwają niemal całe życie. Dzieje się tak, gdyż 75% wszystkich naszych emocjonalnych reakcji prowokowanych jest przez węch. To jest powód, dla którego przemysł perfumeryjny wart jest miliardy. Wiele topowych marek stwarza unikatowe perfumy. Klienci kupują je nie tylko ze względu na zapach, ale też po to, by być kojarzonym z marką, której częścią chcą być. Dlaczego aromatyzować lotniska, dworce i inne gałęzie transportu? 1. Aromatyzacja redukuje stres i niepokój podróżnych. Długie oczekiwanie na podróż zwykle denerwuje pasażerów. Rozpylanie przyjemnych aromatów pozwala zniwelować to odczucie. Podróżni czują się zrelaksowani i odprężeni. 2. Aromatyzowanie dodaje prestiżu i stwarza przyjazną i ciepłą atmosferę. Dyfuzja zapachów w takich miejscach, jak klasa biznesowa w samolocie czy pierwsza klasa w pociągu wzmacnia prestiż i odczucia klientów. 3. Aromatyzacja pomaga oczyścić powietrze i usunąć brzydkie zapachy. To oszczędny sposób na wyeliminowanie nieprzyjemnych zapachów.

Napisz komentarz