Jak za pomocą reklamy zapachowej uatrakcyjnić kawiarnie

Jak za pomocą reklamy zapachowej uatrakcyjnić kawiarnie

Chcesz wiedzieć, jak uatrakcyjnić swoją kawiarnię i wyróżnić się na tle innych lokali? Szukasz nowego sposobu na promocję swojego biznesu? Wykorzystaj moc zapachów i zwróć się w kierunku marketingu zapachowego.

Wykorzystanie możliwości aromamarketingu może przynieść bardzo dobre wyniki w zakresie promocji lokalu gastronomicznego. Badania wykazały, że rozpylanie zapachów w kawiarniach zwiększa sprzedaż nawet do 300%. Smak jedzenia jest prawie w całości uzależniony od zapachu, który mu towarzyszy. Zapach może pobudzić apetyt. Aromat naszych ulubionych potraw może zwiększyć szansę, że zaczniemy kupować.

Plusy płynące z aromatyzowania kawiarni

Zwiększona sprzedaż Aromatyzacja to nowa i ekscytująca metoda zwiększania sprzedaży. Nawet do 300%! Wzmocnione doznania smakowe Zapachy wzmacniają smakowe doznania. Pobudzanie apetytu Zapachy pobudzają apetyt. Gdy chce się nam jeść, szybciej i chętniej wydajemy pieniądze na napoje i przekąski.

Popularne zapachy używane do aromatyzowania przestrzeni gastronomicznych

Świeże pieczywo Zapach świeżego chleba rozpylany w supermarketach zwiększa sprzedaż pieczywa i wypieków. Świeże babeczki Zapach świeżych babeczek unoszący się w kawiarniach wzmaga apetyt, co może zwiększyć sprzedaż przekąsek. Popcorn Zapach świeżo przyrządzonego popcornu rozpylany przed salami kinowymi może zachęcić klientów do większych wydatków na smakołyki. Kawa Woń aromatycznej kawy unosząca się przy drzwiach kawiarni przyciągnie osoby z zewnątrz, a te wewnątrz zachęci do kupna deseru.

Badania nad zapachami

Jedno z badań nad zapachami wykazało, że same zdjęcia i obrazy jedzenia nie wystarczają, by wywołać uczucie głodu, które pcha ludzi do kupowania jedzenia. Naukowcy upatrują powodu tego stanu w fakcie, że wizualna reprezentacja nie jest wystarczająco realna, aby przekonać mózg, że jest się głodnym. Co to oznacza dla kawiarni, restauracji i innych obszarów gastronomii? Strategia marketingowa wspomnianych biznesów będzie efektywniejsza, gdy włączy się w nią zmysł węchu.

Napisz komentarz