Hotele a reklama zapachowa – odkryj 9 głównych korzyści

Hotele a reklama zapachowa – odkryj 9 głównych korzyści
Aromatyzując hotel, prowokujesz gości do emocjonalnych reakcji. Zapach w hotelu jest tym czynnikiem, który odróżnia miejsce bez duszy od tego, które może aspirować do rangi drugiego domu. Pachnący hotel to nie tylko oáza dla gości, ale również dla pracowników . Kto nie przyzna racji, że praca w przyjemnie aromatyzowanych pomieszczeniach jest powodem do uśmiechu? A jakie inne powody skłaniają hotelarzy do skorzystania z dobrodziejstw aromamarketingu?
  1. Zapach buduje lojalność . Goście chętniej wrócą do miejsca, które kojarzą z miłym zapachem.
  2. Wyszukane zapachy zwiększają rangę hotelu.
  3. Przyjemne aromaty poprawiają nastrój o 40%.
  4. Zapach wywołuje pozytywne emocje i wspomnienia z danym hotelem.
  5. Goście często opisują zapach hotelu jako ten, który przypomina im dom .
  6. Zapach zwiększa zadowolenie gości , którzy lepiej oceniają oferowane im usługi.
  7. Zapach, który już od progu wita gości, sprawia, że ​​czują się oni bardziej zrelaksowani .
  8. Zapach nadaje marce osobowość . Logo zapachowe ma większą moc niż wizualne.
  9. Aromaty silnie oddziałują na percepcję środowiska , w którym się przebywa.

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published

Wishlist Products

You have no items in wishlist.