-
Home
- Blog
- Hotele a reklama zapachowa – odkryj 9 głównych korzyści
Aromatyzując hotel, prowokujesz gości do emocjonalnych reakcji. Zapach w hotelu jest tym czynnikiem, który odróżnia miejsce bez duszy od tego, które może aspirować do rangi drugiego domu.
Pachnący hotel to nie tylko oáza dla gości, ale również dla
pracowników . Kto nie przyzna racji, że praca w przyjemnie aromatyzowanych pomieszczeniach jest powodem do uśmiechu? A jakie inne powody skłaniają hotelarzy do skorzystania z dobrodziejstw aromamarketingu?
- Zapach buduje lojalność . Goście chętniej wrócą do miejsca, które kojarzą z miłym zapachem.
- Wyszukane zapachy zwiększają rangę hotelu.
- Przyjemne aromaty poprawiają nastrój o 40%.
- Zapach wywołuje pozytywne emocje i wspomnienia z danym hotelem.
- Goście często opisują zapach hotelu jako ten, który przypomina im dom .
- Zapach zwiększa zadowolenie gości , którzy lepiej oceniają oferowane im usługi.
- Zapach, który już od progu wita gości, sprawia, że czują się oni bardziej zrelaksowani .
- Zapach nadaje marce osobowość . Logo zapachowe ma większą moc niż wizualne.
- Aromaty silnie oddziałują na percepcję środowiska , w którym się przebywa.
Pomocí šipek doleva/doprava procházejte prezentaci nebo přejeďte prstem doleva/doprava, pokud používáte mobilní zařízení