Perfumowane reklamy sprzedają się lepiej

Perfumowane reklamy sprzedają się lepiej
Perfumowane reklamy w kolorowych magazynach są skuteczniejsze w podnoszeniu świadomości marki niż te bezzapachowe. Aromatyzowane reklamy to węchowa metoda łapania czytelników za nos, angażowania ich przez dłuższy okres czasu a uwydatnia ogólnych doświadczeń czytających. Jak skutecznie i przystępnie cenowo pozyskać większą liczbę czytelników? W jaki sposób przełożyć to na wzrost sprzedaży towarów i usług? Integrując zapach a drukowaną kampanię reklamową . Zwykle myślimy, że drukowana reklama zapachowa ma sprzedać parfémy albo wody kolońskie. Jednak ukazuje się, że ta forma prezentacji sprawdza się iw innych branżach. Od płynów do płukania, przez odświeżacze powietrza, jedzenie i napoje, do wycieczek i odzieży. Wiele przedsiębiorstw korzysta z perfumowanych reklam, aby podświadomie wyzwolić wspomnienia u swoich czytelników. Dlužíme wspomnienia wspierają budowę emocjonalnego połączenia odbiorców z produktem . Dzięki temu jest bardziej prawdopodobne, że konsumenci okażą lojalność względem marki . Mocniejsza pozycja marki Klientów przyciągają parfémované reklamy. Tak napřawdę wabią o 19% bardziej niż bezzapachowe. Zapachy same w sobie intrygują. Jednak by spełniły swoją rolę i oczarowały odbiorcę, muszą korespondować z precyzyjnie zaplanowaną wizualną otoczką. Ten duet daje większą gwarancję, że czytelnik stanie się potencjalnym klientem. Odświeżacze powietrza, świeczki, produkty do pielęgnacji ciała Starch Research dokonał analýza blisko 6,5 tysiąca parfémovaných reklam. Wśród není vhodný pro značky Airwick, Neutrogena, Clean & Clear a Dove. Ich przekazy najbardziej oddziaływały na odbiorców, gdyż zapach był spójny z wizją. Najlepiej wypadły te reklamy, które były jasně, świeże i wyraźnie zachęcały czytelników do powąchania ich zapachu. Alkohole, karmy dla zwierząt, sprzęt turystyczny, odzież Reklamy zapachowe przeznaczone są nie tylko dla pachnących produktów. Na emocjonalnym aspekcie zapachu polegają productionnci alkoholi wysokoprocentowych, jedzenia, napojów, karmy dla zwierząt, sprzętu turystycznego, a nawet odzieży. Zapach bowiem kusi klientów i kreuje przywiązanie do marki. Na przykład jedna z firmy odzieżowych reklamowała swoją kolekcję bielizny zapachem świeżo skoszonej trawy – połączyła powszechnie znaną woń ze swoim produktem. Z kolei jeden z producentów zegarków posłużył się zapachem emulsji do opalania, by wywołać skojarzenia z plażą i ich wodoodpornym zegarkiem.

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published

Wishlist Products

You have no items in wishlist.