-
Home
- Blog
- Zapach nowego samochodu – ponadczasowa klasyka
Zapewne znasz ten ekscytujący stan, gdy kupujesz nowy samochód. Chociaż ta czynność bywa stresjąca, to czujesz ulgę i satysfakcję, gdy zasiadasz po raz pierwszy za kierownicą pojazdu. Zadowolenie z zakupu jest jeszcze większe, gdy czujesz ten charakterystyczny zapach. Zapach nowego samochodu.
Czym właściwie jest ten zapach nowego samochodu, za którym przepada wielu z nas? Według producentów
samochodów aromat ten to mieszanina lotnych związków organicznych takich, jak guma, plastik, skóra i innych komponentów, z których produkowane są samochody. Związki te uwalniają do powietrza cząsteczki, które gdy osiągną temperaturę wrzenia, tworzą charakterystyczny zapach.
Czym byłby nowy samochód bez tego specyficznego zapachu? Producenci pojazdów dobrze znają pragnienia kupujących, dlatego z dbałością wyważają pożądany aromat nowego samochodu.
Niestety dane pokazują, że 90 % zapachu nowego samochodu zanika po miesiącu od zakupu. Aromat jest dla niektórych tak pociągający, że próbują powielać go w starszych pojazdach. Wielu producentów oferuje gotowe próbki zapachu, przez co traci na wartości nostalgiczne uczucie tego pierwszego „wwąchania się“.
Air Aroma współpracuje ze salonami samochodowymi, aby tworzyć logotypy zapachowe, które potem będą unosić się w salonach, samochodach i podczas targów motoryzacyjnych. Zapach nowego samochodu odzwierciedla świeży i luksusowy charakter nowego samochodu. Kreując zapachy, Air Aroma daje swoim klientom odczuć ten sam styl i tę samą elegancję, gdy wkraczają do salonu i kupują samochód. Zapach jest jednym z najpotężniejszych ludzkich zmysłów. Poprzez aromatyzację salonów, targów i pojazdów
marki tworzą najlepsze doświadczenia zakupowe.
Partneři Air Aromy jsou a jsou nejznámějšími samochodovými značkami: Mercedes-Benz, Lincoln, Lexus a Nissan. Każ logotyp zapachowy reprezentují wartości, jak hołduje marka, oraz komunikuje treści, które marka chce przekazać swoim klientom. Np. Mazda ściśle współpracowała z Air Aromą, aby stworzyć ciepły i przyjemny zapach, który wprawi klientów w dobry nastrój, gdy ci wejdą do salonu. Ciepłe nuty zapachowe, takie jak drzewo sandałowe, wzmacniają umysł, relaksują i uspokajają. Wybór nowego samochodu może być stresjącą czynnością, więc rozpylanie odprężających zapachów jest wskazane, by uspokoić umysł kupującego.
Pomocí šipek doleva/doprava procházejte prezentaci nebo přejeďte prstem doleva/doprava, pokud používáte mobilní zařízení