Jak odświeżyć wizerunek marki? Zapachem

Jak odświeżyć wizerunek marki? Zapachem
Holiday Inn może pochwalić się tysiącami placówek na całym świecie. Nawet tak znana i zasłużona marka musi stale dbać o swój wizerunek. Otwarcie zupełnie nowych hoteli miało miejsce kilka lat wstecz. Odświeżony hotel Grand Rapids zachęcał odnowionym logo, podwyższonym standardem pokoi i specjalnie skomponowaną paletą olejków zapachowych. Hotel pachnący cytrusami, białą i zieloną herbatą Wszystkie ośrodki Holiday Inn przeszły swego czasu kompletny lifting. Ulepszono wystrój pokoi, zmodernizowano architekturę krajobrazu i postawiono na firmowy zapach. Każdy hotel zobowiązał się umieścić w swoim holu zapachową maszynę. Emituje ona łagodny zapach imbiru, białej herbaty, cytrusów i piżma. W tańszej opcji – Holiday Inn Express – rozpyla aromat słodkiej trawy i zielonej herbaty. Ulepszanie placówek i uwodzenie gości Hotel zachęca gości do wizyt niepowtarzalnym zapachem. W holu ulokowano maszynę, która wytwarza delikatne zapachy. Najpierw przyciąga wzrok gościa, by potem zaskoczyć ujmującym aromatem. Relaksujący i rozluźniający zapach najpierw wita przyjezdnych, by potem prowadzić ich korytarzami hotelu wśród lśniących marmurów i charakterystycznego oświetlenia. Od momentu przyjazdu goście widzą zalety i doświadczają walorów, które wyróżniają Holiday Inn na tle innych hoteli. Nowa, świeża koncepcja odnowienia marki Aromatyzowanie własnych placówek wzmocniło wizerunek marki. Zmiana strategii zapewniła Holiday Inn wiodącą pozycję na współczesnym rynku turystycznym. Stawiając na zapach, management chciał dopasować markę do przyszłych pokoleń. Zdaniem dyrektorów osoby, które utożsamiają Holiday Inn ze swoimi rodzicami czy dziadkami, uznają zabieg hotelu za dobre, nowatorskie i śmiałe podejście. I w niedługim czasie zatwierdzą go jako własny numer jeden na hotelowej mapie świata. Zarządcy sieci liczą na to, że koszty pachnącego planu udoskonalenia marki szybko się zwrócą. A jest on niebagatelny, bo szacunkowo wynosi miliard dolarów.

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published

Wishlist Products

You have no items in wishlist.