Aromatyzacja centrów handlowych – nowy trend wzmacniający doświadczenia zakupowe

Aromatyzacja centrów handlowych – nowy trend wzmacniający doświadczenia zakupowe

Zakupy to codzienność. Nawyk, który powtarzamy dzień w dzień. Centra handlowe znalazły sposób, by ta czynność była jeszcze przyjemniejsza. Wzmacniają nasze doświadczenia zakupowe, rozpylając przyjemne zapachy.

Jeszcze do niedawna centra handlowe rzadko korzystały z zapachów jako narzędzia marketingowego. A to doskonały sposób, aby poprawić wrażenia konsumentów i zwiększyć atrakcyjność swojego punktu usługowego. Właściciele lokali mogą korzystać z doświadczenia Air Aroma – agencji marketingu zapachowego – i aromatyzować wejścia do sklepów, a nawet wielkie przestrzenie handlowe. Usługę aromatyzacji można dopasować do powierzchni, odbiorców i budżetu. W centrach handlowych rozprowadza się zapachy, które współgrają z różnymi obszarami usługowymi. Zapach powinien być subtelny, by w niezauważalny sposób wzmacniał doświadczenia kupujących.

Korzyści, jakie daje aromatyzacja centrów handlowych

1. Przyjemne otoczenie Klienci doznają wielu pozytywnych odczuć, gdy wdychają ładne zapachy. 2. Wysoka jakość postrzeganych usług Badania dowodzą, że konsumenci oceniają aromatyzowane produkty i usługi jako produkty wyższej jakości. 3. Większe chęci na robienie zakupów Konsumenci są skłonni więcej kupować i więcej wydawać w aromatyzowanych pomieszczeniach. 4. Łatwość w podejmowaniu decyzji Zapach jest gwarantem większych zysków, gdyż to właśnie on wpływa na instynktowne decyzje klientów. 5. Niezapomniane doświadczenia Jako że zapach jest połączony z pamięcią, konsumenci dłużej zapamiętają przyjemne doświadczenia spowodowane ładnymi aromatami. Chętniej wrócą w to samo miejsce. 6. Odróżnienie od konkurencji Zapach to nowy i unikalny sposób, który pomaga wybić się spośród tłumu innych centrów handlowych.

Napisz komentarz