Koszyk
Nie masz nic w koszyku
Nie masz nic w koszyku
Zadowolony klient – o niego ci chodzi. Zadowolony klient zapamięta twoją markę. Jeśli połączysz markę z zapachem, klient nie tylko będzie miał miłe wspomnienia,ale też wróci w twoje progi.
Jak łączyć markę z zapachem?
Aromamarketing to nie tylko przyjemny zapach, który unosi się w powietrzu. Jeśli dobierzesz go właściwie, będziesz w stanie wywołać u klientów pozytywne wrażenie. Dzięki niemu konsumenci zapamiętają twoją markę i będą w stanie rozpoznać ją po tym właśnie zapachu. Aromamarketing będzie jeszcze silniej oddziaływał, gdy połączysz go z innymi narzędziami marketingu sensorycznego – światłem,dźwiękiem czy luksusowym wyposażeniem.
Jakie korzyści daje zapach?
Przyjemny zapach wywoła pozytywne skojarzenia z marką. Klienci będą wobec niej lojalni. Firma będzie rozpoznawalna. Zapach poprawi samopoczucie klientów i pracowników. Co najważniejsze – wyróżni cię na tle konkurencji.
Co mówi nauka o zapachach?
Węch to najbardziej wyrafinowany zmysł człowieka. Pamięć zapachowa jest znacznie silniejsza niż pamięć powiązana z innymi zmysłami człowieka. Zapach wpływa na aż 75%wszystkich dziennych emocji, jakie generuje człowiek. Dzieje się tak, gdyż receptory zapachowe są bezpośrednio połączone z obszarem mózgu odpowiedzialnym za emocje i wspomnienia.