18 lutego Givaudan, numer jeden w produkcji substancji zapachowych na świecie, był gospodarzem uroczystej premiery publikacji o historii zapachów i aromatów. „An Odyssey of Flavours and Fragrances” (Odyseja o smakach i zapachach) powstała we współpracy wydawnictwa Abrams (USA) z Editions de la Martiniere (Francja).
Przez prawie 250 lat swoimi kreacjami zapachowymi i smakowymi
Givaudan angażował zmysły konsumentów na całym świecie. Rozbudzał emocje i formował trendy prestiżowymi perfumami, żywnością i napojami. Powstała antologia obrazuje wkład, jaki spółka wniosła w przemysł, z jej wiedzą i kreatywną twórczością, jaką podjęła w celu ochrony zasobów naturalnych, z których pozyskuje komponenty.
Podróż przez fascynujący świat zapachów
Z każdym przewróceniem strony czytelnicy odkrywają nową, wciągającą historię. Opracowanie 5 autorów wyraża filozoficzne, historyczne, naukowe i literackie aspekty branży, która codziennie dotyka emocji milionów ludzi na całym świecie. Opowieści ilustrują piękne zdjęcia, prezentujące esencję zapachów i smaków. Fotografie i rysunki przedstawiają ludzi, miejsca i składniki, które wyniosły firmę na dzisiejszą pozycję.
Żywność, której smakujemy i zapachy, które nas otaczają i zachwycają, są sercem tego, czym jest bycie istotą ludzką. Ta książka jest naszym zaproszeniem dla każdego, kto chce odkryć przemożny wpływ, jaki mają na wiele aspektów naszego życia węch i smak – zachęca Dyrektor Generalny Givaudan Gilles Andrier.
Książkę opublikowano 10 marca. Teraz firmę czeka wzmożona akcja promocyjna w różnych częściach świata.