Hotele i reklama zapachowa – odkryj 9 głównych korzyści

Hotele i reklama zapachowa – odkryj 9 głównych korzyści
Aromatyzując hotel, prowokujesz gości do emocjonalnych reakcji. Zapach w hotelu jest tym czynnikiem, który odróżnia miejsce bez duszy od tego, które może aspirować do rangi drugiego domu. Pachnący hotel to nie tylko oaza dla gości, ale również dla pracowników. Kto nie przyzna racji, że praca w przyjemnie aromatyzowanych pomieszczeniach jest powodem do uśmiechu? A jakie inne powody skłaniają hotelarzy do skorzystania z dobrodziejstw aromamarketingu?
  1. Zapach buduje lojalność. Goście chętniej wrócą do miejsca, które kojarzą z miłym zapachem.
  2. Wyszukane zapachy zwiększają rangę hotelu.
  3. Przyjemne aromaty poprawiają nastrój o 40%.
  4. Zapach wywołuje pozytywne emocje i wspomnienia z danym hotelem.
  5. Goście często opisują zapach hotelu jako ten, który przypomina im dom.
  6. Zapach zwiększa zadowolenie gości, którzy lepiej oceniają oferowane im usługi.
  7. Zapach, który już od progu wita gości, sprawia, że czują się oni bardziej zrelaksowani.
  8. Zapach nadaje marce osobowość. Logo zapachowe ma większą moc niż wizualne.
  9. Aromaty silnie oddziałują na percepcję środowiska, w którym się przebywa.

Napisz komentarz