Marketing zapachowy i branża hotelarska. Jak dzięki zapachowi wykreujesz wyjątkowe doznania gości

Marketing zapachowy i branża hotelarska. Jak dzięki zapachowi wykreujesz wyjątkowe doznania gości
Zapach ma kluczowe znaczenie w niemal każdym biznesie. Skutki jego wykorzystania są niezaprzeczalne – pozytywnie wpływa na zachowania i emocje konsumentów. W perfumowanym otoczeniu gość lepiej postrzega markę i chętniej wraca do tego samego hotelu. Zanurz swojego gościa w zapachowym doświadczeniu Zapachy są w stanie wywołać określone emocje u człowieka i wpływać na jego zachowanie. Dowiedziono, że aromatyzowanie otoczenia rzutuje na to, w jaki sposób gość postrzega poziom obsługi hotelowej. Wykorzystując moc zapachów, za każdym razem tworzy się niezapomniane wrażenie. To wrażenie trwa nawet wówczas, gdy pobyt w hotelu się zakończył. Potwierdza to badanie przeprowadzone przez Instytut Sense of Smell. Okazuje się, że po roku ludzie przypominają sobie zapachy z dokładnością do 65%. Niech Twój gość poczuje, że jest wyjątkowy Każdy chce czuć się kimś ważnym. Każdy chce, by traktowano go jak gościa specjalnego. Aby zapewnić swoim klientom niezapomniane doznania, rozpylaj we wnętrzach hotelowych przyjemne i delikatne zapachy. Możesz też umieścić w łazience perfumowane ręczniki do rąk, a przy wymeldowaniu wręczyć gościowi buteleczkę firmowego zapachu.

Napisz komentarz