Luty to kolejny pozytywny miesiąc dla Air Aroma. Marka wypuściła na rynek ulepszoną kolekcję zapachów. Klienci mogą też nabyć unowocześnioną wersję najpopularniejszego dyfuzora domowego – Aromax.
Przez dwie dekady
Air Aroma projektuje logotypy zapachowe dla międzynarodowych firm. Dostarcza rozwiązania z zakresu marketingu zapachowego. Tworzy unikalne zapachowe wizytówki. W lutym marka wypuściła kolekcję 10 zapachów, które każdy może wypróbować w domowym zaciszu.
W zapachach siła
Zaprojektowane na każdy nastrój i do każdego wnętrza. Wyselekcjonowane z dbałością o każdy szczegół. Prowokujące nowe doznania i doświadczenia. Od majestatycznych i artystycznych, przez chłodne i wyrafinowane, do żywych i optymistycznych. Każdy aromat wyraża inną cechę. Kolekcja zawiera całkiem nowe zapachy, jak delikatny i naturalny Cedar Wood, ziemisty Vetiver Rain, elegancki Longboard, energetyczny Illuminate i sensualny Amber Grand. Zestaw uzupełniają klasyczne i lubiane aromaty, jak Fig Essence,
Lemongrass Tea, Sencha, Zuri i Serene. Każdy z zapachów skomponowano wyłącznie z wysokiej jakości składników i rzadkich materiałów. Każda kompozycja zapachowa może być użyta w dyfuzorze Aromax. Cała kolekcja cieszy oko estetycznym opakowaniem.
Ulepszony Aromax
Nowy zestaw zapachów to nie jedyna nowość od Air Aroma. Klienci mogą cieszyć się z nowocześniejszej wersji dyfuzora Aromax – charakterystycznego urządzenia w kształcie stożka, o gładkim korpusie. Ulepszony projekt zakłada bardziej ciche rozpraszanie zapachów oraz szerszy zakres regulacji mocy zapachu, w tym opcje czasowe. Aromax ma teraz nowy kolor szampańskiego złota. Stanowi doskonałe uzupełnienie każdego wnętrza.