Udowadniano niejednokrotnie, że zapach ma nieskończone możliwości. Zapach zwiększa zadowolenie i komfort klienta. Sprawia, że pobyt w gabinecie jest przyjemniejszy, relaksujący, a co ważniejsze – niezapomniany. Dzięki zapachowi gość przywiązuje się do miejsca.
Od dziś czyste olejki eteryczne mogą Ci służyć nie tylko do wmasowywania w ciało. Posłuż się nimi i
aromatyzuj swój
gabinet. Wybierz dla siebie ten właściwy, stwórz indywidualny z pomocą specjalistów albo mieszaj zapachy. Piękny zapach unoszący się w powietrzu wzmocni doświadczenia Twoich gości. Dasz im gwarancję, że przebywają w czystym i higienicznym środowisku. Zapach zapewni relaks i spokój. Podniesie na duchu, a gdy trzeba – doda energii.
Dlaczego powinieneś aromatyzować swój gabinet masażu?
1. Powtórne odwiedziny
Olejki eteryczne przynoszą korzyści dla zdrowia fizycznego i psychicznego, emocjonalnego. Twoi klienci od teraz będą mieli 2 powody, aby do Ciebie wrócić. Przyciągną ich Twoje profesjonalne usługi, a zatrzymasz ich przy sobie dzięki uspokajającemu zapachowi, który powiążą nie tylko z leczniczym doświadczeniem.
2. Atmosfera spokojnej przystani
Aromaterapeutyczne olejki pomagają wytworzyć atmosferę oazy, ostoi, która wita i relaksuje Twoich gości. Zapachy zachęcają ich do powrotów. Dyfuzory do aromatyzowania pomieszczeń rozlokowane w poczekalniach, szatniach czy recepcjach dopełniają tego efektu.
3. Darmowy zapachowy bonus - trwalszy efekt
Gdy zakończysz zabieg, podaruj swoim klientom nasączony aromatem wacik albo skrawek bawełnianego materiału. Taki wacik przedłuża efekt należycie wykonanego masażu nawet do kilku dni. Stan dobrego samopoczucia przeciąga się w czasie. Gość kojarzy przyjemne doznania z Twoim salonem, z terapeutyczną sesją i możesz być pewny, że wróci na kolejną.
4. Próbki zapachów - lepsze wspomnienia
Możesz sprzedawać próbki zapachów (chociażby w postaci świec zapachowych czy olejków eterycznych), które rozpylasz w trakcie zabiegu. Tym posunięciem wzmocnisz wspomnienia klientów, jak też zwiększysz swoje dochody.
5. Aromatyzowane gadżety – skojarzenia z salonem
Pomyśl o aromatyzowanych wizytówkach, ulotkach i podarunkach. Ręczniczkach, mydełkach, torebkach, o czymkolwiek, co przyjdzie Ci do głowy. Oczywiście powinny pachnieć tak samo jak Twoje pomieszczenia. Tak, żeby klient automatycznie je skojarzył z Twoim salonem.