Kluczowe instytucje Las Vegas, we współpracy z wiodącą firmą marketingu zapachowego, stworzyły unikatowy zapach jednego z najbardziej rozrywkowych miast świata.
Oryginalny pomysł
Firmowy zapach Las Vegas to oryginalne narzędzie promowania miasta. Na pomysł wpadli włodarze City of Las Vegas i zarządcy lotniska Vegas Airport. Jeden zapach pomieścił wszystko to, z czego miasto jest znane. Sporządzenia aromatu podjął się Instytut Marketingu Zapachowego.
Zapach doskonałym medium
Według Haralda H. Vogta, założyciela Instytutu, zapach jest idealnym medium, aby uchwycić i rozprzestrzeniać duszę miasta. Zapach Las Vegas definiuje światowej klasy markę i dodaje jej całkiem nowego wymiaru. Wyobraź sobie lądowanie na lotnisku. Już po samym zapachu wiesz, do jakiego miasta przybyłeś.
Potężny zmysł węchu wytworzy długotrwałe wspomnienia, które momentalnie przywoła zapachowa wizytówka Las Vegas.