To prosty i niepodważalny fakt – aromatyzowanie otoczenia sprzyja sprzedaży. Tę świadomość mają pośrednicy w handlu nieruchomościami. Coraz więcej deweloperów korzysta z dobroci aromatyzowania, by znacznie podnieść wartość sprzedawanych domów.
Aromatyzowanie nieruchomości jest proste i wymaga małych inwestycji. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom można dyfuzować małe domy, jak i posiadłości o znacznych metrażach.
Korzyści aromamarketing
-
łatwiejsza sprzedaż – nieruchomość, która ładnie pachnie, szybciej się sprzeda
-
sprzyjająca atmosfera – wśród przyjemnych zapachów chętniej zdecydować się na zakup
-
dobre pierwsze wrażenie – zapach unoszący się po nieruchomości podnosi jej rangę
-
mobilność – wybór spośród wielu modeli dyfuzorów umożliwia przenoszenie urządzenia z jednego domu do drugiego, zaoszczędzasz czas i pieniądze
Dostosowanie aromatyzowania do pór roku
Święta za pasem, a to doskonały powód, by w nieruchomości rozpylać
świąteczne zapachy. Goździki, pikantny cynamon czy pomarańcze stworzą atmosferę ciepła i serdecznych uczuć. Lekka bryza, świeże kwiaty – róże czy konwalie – świetnie sprawdzą się wiosną i latem, gdy przyjdzie Ci sprzedawać domek na wsi lub posiadłość nad morzem. Wybór jest ogromny. Specjalne techniki pozwalają wykreować jakąkolwiek porę roku.